lunes, 12 de febrero de 2018

TARGETES

1. Codicions de treball

2. Valoració del programa

Per a este treball ens han donat a triar entre diversos programes per a utilitzar, entre ells: Genial.ly, easel.ly, piktochart... . Jo personalment he utilitzat Genial.ly i easel.ly.
Easel.ly és un bon programa per a realitzar estes targetes però després d'usar-ho un parell de vegades no em va paréixer tan bon programa ja que li faltaven complements per a la decoració de la targeta i tampoc oferia esbossos molt bonics que diguem.






Genial.ly em va agradar molt per a
realitzar les targetes ja que t'oferia bons esbossos i imatges per a realitzar-les. A més et donava l'opció d'afegir moltes icones, símbols imatges, i inclús gifs. en definitiva, molt content amb el programa





3. Valoració del treball propost 

El treball m'ha paregut molt original i molt entretingut de fer. La idea de les targetes amb els vals també m'ha paregut divertida. Crec que també ha servit per a desenrotllar la creativitat i la imaginació per a crear unes targetes originals. Al principi va ser un poc embolicador controlar la utilització dels programes. Però després d'utilitzar-ho en un parell de sessions, ens acostumem a la seua manera de realitzar les targetes i a controlar totes les possibilitats que ens oferia.

4. Diario de sesiones

Ens van assignar el treball el dia 27 de novembre de 2017. Durant les primeres sessions vam estar buscant i provant que programes controlàvem i ens agradaven per a realitzar les nostres targetes. Com hi havia molts programes on triar, ens va costar molt triar el millor programa. Primer vaig confiar en easel.ly per a realitzar les nostres targetes, però nos em va acabar de convéncer, de manera que després d'unes quantes sessions vaig començar a utilitzar genial.ly . Genial.ly em va agradar molt pels seus possibilitats i avantatges que oferia així que la resta de sessions vaig utilitzar genial.ly per a realitzar les nostres targetes. En cada targeta calia posar en un costat de la targeta "@salesianasvlc";, a alguns se'ls va oblidar pel que van haver de dedicar part d'una sessió a editar les seues targetes per a complir amb esta condició. La data d'entrega d'este treball és el 16 de febrer de 2018.

5.  Valoració del grup

La meua valoració del grup en general és positiva ja que tots s'han compromés i s'han esforçat amb les seues targetes. La valoració de cada un dels components és la següent: Crec que tots mereixerien un 9 en este treball ja que cada un s'ha esforçat en les seues targetes. Han intentat que totes les targetes quedaren mitjanament bonics encara que no sempre s'ha aconseguit ja que algunes targetes estan realment bé però altres no són molt boniques que diguem. Però l'important és què tots han fet bones trajetas en general cap llevant solta en què no ha quedat del tot bé.




No hay comentarios:

Publicar un comentario